3 veckor och bvc

Idag fyller lillkillen 3 veckor gammal. Tänk vad tiden går, snart är han en månad redan.
På något konstigt sätt har man nästan glömt hur det var tiden innan Neo, men samtidigt känns det som det var igår han föddes.
I morse ville han inte alls somna om fast jag ville, så vi var uppe redan vid 08. Sen nr pappa vaknade fick jag gå och lägga mig och sova en timme till, vilket behövdes.
Neo blev självklart hungrig när jag sov, och Conny försökte lura honom med en napp, vilket gick till en början.
Dagen har sedan flugit förbi med tvätt, bad i badbaljan, utfodring etc.
Men självklart var vi tvugna att dokumentera dagen till ära, så lite fina bilder blev det.

Vår lilla älskling

Igår var vi på BVC. Vi har ju konstaterat att han har hamsterkinder och att han är mer glupsk än tidigare, vilket borde innebära en viktuppgång. Men han har även fortsatt kräkas en del, så lite oroliga var vi ju.
Men nu vägde han 3550 gram. Han har alltså gått upp 410 gram på en vecka. Bra jobbat!

Imorgon har vi en date med Emilia och hennes 3 månaders Freija, vilket vi ser fram emot.



Kommentarer
Postat av: Emmelie

vilken liten sötnos o vilken förlossning du varit med om.

2010-04-28 @ 20:54:50
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: Hannis

Hej, snälla berätta vad din textstil heter, letat efter den sååååå länge men hittar inte vad den heter :(:( får panik!!

2011-03-18 @ 17:00:39
URL: http://hemelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0