4 månader


För ett år sen låg Neo som ett litet mini embryo i min mage, och vi hade ingen aning om att han fanns där.
Nu är han en sån självklar del av vårat liv, vad skulle vi göra utan våran lilla skatt.

Nakenfisen ligger nu och sprattlar i sitt gym, och verkar förtillfället väldigt nöjd. Ena näven i munnen och andra dragandes i elefanten.
Det känns som det har hänt extremt mycket den senaste månaden bara. Det är helt underbart att se.

Saker som hänt den senaste tiden

  • Sitter själv i knäet med hjälp av att hålla i sina fötter
  • Har börjat skratta på riktigt (låter som ett riktigt skratt)
  • Älskar att dansa till "Waka waka", börjar skratta så fort man sätter på den låten
  • Sover med "Sälis" i ena handen och snutten helst över hela ansiktet
  • Har börjat rulla från rygg till sidan (rullar från mage till rygg sedan 1 månad)
Man kan skatta sig så lycklig att man har ett friskt och helt underbart barn. Uppdaterar med bilder lite senare idag.
Nu ska vi snart iväg och äta frulle i centrum. Så ja ska fixa mig i ordning.

Kommentarer
Postat av: miriaaeeeööööm

sega mamma, uppdatera annars kommer jag skicka alla mina ekorre vänner på dig juu :O

2010-08-09 @ 00:17:19
Postat av: Diana - Nybliven mamma ♥

GRATTIS på 4mån dagen :0)

2010-08-09 @ 21:01:33
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0