dilemma


Helgen flyter på och vi flyter bort. Har varit fruktansvärt varmt igår och inatt.
Idag är det mulet och trist, och vi som hade tänkt att ta en tripp ut i skärgården.
Kanske blier en tripp hem till mamma och pappa istället.

Igår blev det en tur till Vällingby C. Käkade lunch, lite japanskt. Hittade en okej skjorta till Neo på HM, det blev en rutig.
Shoppade lite åt mig själv, men jag återkommer till det senare. Och handlade inför middagen.
Vi hade tänkt att göra hemmagjord pizza. När jag sen under kvällen sätter igång med detta märker jag att vi glömt något., jo osten så klart. Ingen pizza utan ost, och då var klockan 20.00.
Det blev hemkörd pizza istället inte alls lika trevlig.

Nu ska jag återkomma till mitt egna shoppande, det är där vi har dilemmat. Igår införskaffade jag mig en ursnygg klänning från Tiger of Sweden. Jag har spanat på den ett tag, Men eftersom det var 70% rabatt så slog jag till.
Från att inte hittat någon klänning till namngivningen har jag nu 2 heta kandidater.
Den långa jag köpte från Nelly, och Tiger klänningen. Jag har då även 2 heta kandidater till Miriams konfirmation, då jag har den lila klänningen och en klänningen jag inte använder nu på lördag.
Långklänningen är ju mer somrig, Tigern är lite mer formell då den är mörkgrå med knälång pennkjol.
Hittade ingen bild, så jag får ta en själv och åter komma med den.
Hur ska jag göra? Vilket i-lands problem.

Conny sover, Neo sitter och försöker äta upp min arm och jag ska få i mig lite frulle nu tänkte jag.

Kommentarer
Postat av: liiah

eller hur? mår vi bra och är lyckliga så är våra barn lyckliga! :)

2010-08-15 @ 11:16:20
URL: http://mrsvandeerkamp.blogg.se/
Postat av: Inez

nu harjag hittat hit :)

kan du inte lägga upp mer bilder!!

Neo är sötast i världen!!!! :D

2010-08-16 @ 09:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0