fika

Idag har vi varit och fikat med mammorna. Neo sov nästan hela tiden.
Det är alltid roligt att se andra bebisar som är lika gamla som plutten. Egentligen är vi 6 tjejer i den ursprungliga gruppen. Men det brukar oftast bli samma 4 tjejer som träffas, och alla har små grabbar, som börjar bl ganska stora nu.
Man kan prata om allt mellan himmel och jord, men mest blir det bebis och gravidtets snack. Och det bästa är ju att ingen tycker man är tråkig som bara pratar om det.

Innan de hade vi en mysmorgon lilla familjen.


Mina två älsklingar

Nu ska jag lägga mig i soffan och mysa med plutten. Senare ska jag va så duktig att jag ska fixa revbenspjäll till middag.

Kommentarer
Postat av: Inez

Det ska bli så trevligt att få träffa er på lördag!! :)

2010-08-18 @ 08:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0