hasta la vista


Nu är mina föräldrar och syskon på väg till Colombia, eller snarare är dom på Arlanda. Först åker dom till London, och imorn bitti flyger dom vidare till Bogotá.
Tanken var från början att jag och Conny skulle följa med, men sen blev vi på smällen. Och nu är ju jag så rund att varken vi eller flygbolagen vill ta några risker.
Så jag är väldigt avundsjuk, men jag har ju en liten bebis att se framemot istället, och Colombia finns kvar.
Jag hoppas dom får en underbar semester och att dom tar med sig lite sol och värme hem, för nu vill jag packa undan mössan och vantarna.

Har nu under eftermiddagen varit och vinkat av dom. Så det blev en trevlig stund med mat och en semla.
Inte lika trevlift sen när man skulle ta sig hem igen och pendeln strular som vanligt. Men nu är jag hemma, och ska ha en väldigt lugn helg med magen och min älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0