frukost


Nu är det dags att få i sig lite frukost. Har legat och läst och dragit mig i nästan en timme så nu kurrar magen ordentligt. På menyn idag står det O'boy-gröt (mannagrynsgröt med o'boy i), något jag lärde mig att äta av familjen Steiner när jag var mindre.
Inte så nyttigt kanske, men väldigt gott och de e ju fredag idag.

Imorse fick jag ett sms från en kompis som gick samma ekonomiutbildning som jag. Hon berättade att hon för en vecka sedan fick en dotter. Så ett stort grattis till Linda med familj! Dessutom har Diana fått sin lilla dotter här i dagarna, så ett super grattis till henne med.

Känns som det föds en massa små tjejer just nu. Får vi se vad vår lilla krabat blir.

Som sagt blir det frukost nu. Sedan blir det en promenad i solen, ska handla lite målarfärg och haandla hem något trevligt till middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0