inte på topp


Idag har jag en super seg dag. En sådan dag då man sliter lite extra på soffan.
Jag vaknade av att jag hade lite förvärkar, som gick över rätt snabbt. Det känns ungefär som mensvärk, och det var inte helt lätt att fortsätta sova.
Medans jag låg kvar i sängen konstaterade jag att det var mulet ute, och att jag hade ont i både halsen och huvudet.
Är fortfarande låg och det känns ungefär som jag har en förkylning på gång, så det blir illa kvickt tillbaka till soffan igen.

En trevlig nyhet var att skattedeklarationen låg i postfacket, och det var roliga siffror i år. Det gör ju att man mår lite bättre i alla fall.

Tack för alla födelsedags gratulationer!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hittade hit via Familjeliv, grattis till bebis i magen!



Lycka till med förlossningen och tiden efter :)

2010-03-23 @ 21:06:12
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0