min lilla stora mage


Det första jag gör
när jag sätter mig vid datorn är att spana in lite bloggar. Se vad som händer ute i omvärlden.
En av de bloggar jag följer är min vän Emilias, och idag hade hon lagt upp en bild som facinerade mig.
En bild på hennes mage i slutet av hennes graviditet "livets omöjliga ekvationer".
Jag som tycker att min mage känns gigantisk, men den kanske inte är det trots allt?

Min mage för ett par dagar sedan.

Men det kanske är svårt att avgöra på bild.

Igår kväll
när jag satt och åt lite gröt i soffan upptäckte jag att jag har ett perfekt inbyggt bord.
Så jag satt där och var ganska nöjd framför finalen av Masterchef, med min grötskål på magen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0