4 veckor


Idag har lilla Neo funnits med oss här i världen utanför magen i 4 veckor.
Tiden flyter på utan att vi egentligen hinner fundera på var den tar vägen.
Vår älskade lilla son är nummer 1 nuförtiden. Den lilla hjälplösa krabaten får hjärtat att smälta för både mig och Conny.

4 veckors dagen
Det sägs ju att kärt barn har många namn, och självklart har lillkillen också redan en massa namn. Under natten och kvällen är ett av dessa "Monstret". Eller Conny kallar honom det. Det tar oss ett tag att få honom att sova, han bara skriker och skriker om man inte vaggar honom. Tror att min stackars lilla älskling har ont i magen.
Sprang runt idag och letatde efter Minifom på apoteket, den ska hjälpa för barn som sväljer för mycket luft, men inte hittade jag någon.

Nu är det mat time!

Kommentarer
Postat av: Emmelie

du måste be om det. är en kylvara har jag för mej! Fanns i alla fall bakom disken!

2010-05-05 @ 19:44:25
URL: http://sedorikas.blogg.se/
Postat av: Diana - Nybliven mamma ♥

Grattis på fyra veckors dagen :) Nu har min temahelg barnkläder börjat! Har en massa tävlingar som kommer ut, delta gärna. :) Hoppas att du får en fin helg. Kram

/ Diana

2010-05-06 @ 11:06:17
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0