årets första...

..julklapps runda med mamma är nu avlkarad. Det brukar alltid bli ett par stycken, det finns ju så mycket och titta på.
Idag blev de inte så många inhandllade, för vi spanade mest på vad man behöver och vill ha.

Jag är ju i den åldern att det inte spelar någon roll om jag vet vad det är som ligger i mina paket, eller i alla fall inte dom från mamma och pappa. Det är roligare om de är något jag behöver och vill ha, därför brukar några av paketen redan vara utprovade och valda av mig själv. En bra lösning för oss alla.

Så idag har vi letat en tjockare vinter overall till Neo, jeans till mig och lite annat fint till mina syskon.
Sen har jag spanat lite till Conny med, något svårare men jag tror jag vet vad det blir för något.

Hittade en skit snygg kofta från Twist & tango, som jag vill ha, lite grejer från Odd Molly och ett par skit snygga jeans från G-star som jag ska ha i storlek 26!? Har aldrig hänt förut, kändes konstigt brukar ha 29-30 beroende på modell.
Overall hittade vi ingen idag, men vi ska kolla vidare. Vill antingen ha Molo eller Didrikson, för dom är snyggast.

Det blev i alla fall lite kläder till Neo, kofta, några bodys, en bodysuit, ett par byxor och pepparkaksdräkten till lucia.
Men det är saker han får nu, för äntligen börjar han kunna ha storlek 74.

Nu ska jag vila lite. Grannarna bråkar och har sig, inte helt ovanligt tyvärr.

Kommentarer
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 35

Köpte en nattlampa idag, ska visa imorgon :D och ja, jag såg den rosa overallen - gud vad sugen jag är på att köpa en sån, såå fin! :D

2010-11-27 @ 20:12:03
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0