Först måste jag....

.....skicka massa gratulationer till min kusin Jessica som fick en underbar liten dotter idag.
Inget namn var ännu bestämt vad jag förstår och de båda mår bra.
Sen kommer det dessvärre dröja innan vi får träffa bebisen, då hon, hennes man och deras tvillingar sedan i somras bor i Austarlien.
Men kanske i vår.

Idag kurerar vi oss fortfarande. Ingen feber, däremot misstänker jag att han kan ha lite ont i örona. För lite gnälligt är det, och han drar i örona lite då och då. Men olidligt verkar det inte vara. Min stackars lilla älskling!
Hoppas verkligen inte han blir ett "öron-barn" som jag var när jag var liten.

Natten var tuff, jag var uppe varannan timme och ammade för det var det enda som hjälpte och knappt det ibland. Amma och vagga höll jag på med i drygt 30 minuter varje gång.
Tillslut  mellan 06.30-07.30 vaknade han och skrek med 10 minuters mellanrum. Då gick Conny upp och jag sov 1 timme till.
Jag har en underbar man som går upp fast han är helt slut själv!

Kommentarer
Postat av: Love Oliwers mamma

Hej!



Ja hon var/är lite skum haha



Okeej :)

Nej men precis man vill ju fortfarande vara ung.

Ja jag tyckte det var värt det men visst hade jag önskat att jag hade pengarna utan att behövt ta lån men jaja :)

kram Love

2010-11-23 @ 11:53:49
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0