Fullspäckad vecka


Denna vecka har vi saker nästan varje dag. I måndags var de så trist väder så då var vi bara hemma.

Igår var vi på öppna förskolan och träffade mammorna där. Sen traskade vi vidare med några av dom och käkade middag i Vällingby.

Idag har vi vart hos Erica och Melker, och träffat mammorna från mamma gruppen och fika hela dagen.

Imorn ska vi äntligen till Uppsala och träffa Linnéa med lilla  nästan nyfödda bebisen och dit åker vi med Linda och hennes dotter.

Fredag blir det promenad till Bromma blocks med lite andra mammor och bebisar.

Lördag ska vi åka till Connys kusin utanför Västerås. Och kanske hinner vi med att kolla min brors kickboxnings match.

Söndag hoppas jag på lugn och ro!



Kommentarer
Postat av: Love Oliwers mamma

Hej!



Bor du i bromma då? Eller tänker jag fel..vällingby är det nära bromma?

Jag bodde nämnligen där för ett tag sen och vet att det fanns en öppen förskola där.. besökte den aldrig dock.. men :)

kram Love

2010-11-20 @ 19:40:57
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/
Postat av: Love Oliwers mamma

Jahaaaa...blackeberg, där bodde ju vi :)

Jag gick också på den öppna förskolan då :)



Hur gammal är du?

kram Love

2010-11-20 @ 22:33:10
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0