han lyckades

Igår lyckades Neo ställa sig upp själv i badbaljan. Han har försökt det senaste 2 veckorna med det, och igår gjorde han det 2 gånger.
Dessutom var det Conny som badade honom, och han blev så glad när han fick vara med första gången han gör något nytt. Två nöjda och glada älsklingar.

Igår var också dagen då Neo faktist kom upp på alla fyra från liggandes. Han har försökt, men bara kommit upp med aningen underkroppen eller överkroppen. Nu kom han upp med allt och lyckades krypa 1 steg framåt till och med.
Jag som trott att han kommer hoppa över att krypa, men det ser ut som jag har fel. Jätte roligt!
Allt går SÅ snabbt!

Man märker tt viljan att komma upp och fram blir starkare för varje dag. Och jag längtar tills jag slipper gå framåtböjd med honom så han får gå, min rygg orkar inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0