party mom


Nu är det dags att börja förvandlingen från en trött småbarnsmorsa till en partytjej för en kväll.
Sötaste Åsa fyller år i morgon, så vi passar på att fira det idag.
Jag hade inte tänkt att gå till överdrift, så det blir inte hela natten för mig. Utan förfest hos Åsa, sen drar dom andra ut och jag drar mig hem till min underbara lilla familj.

Idag är förtsta gången Neo och Conny är ensamma en hel kväll, och det är nog mest jag som kommer sakna dom.
Men det bli bra, det ska bli jätte kul och allt kommer gå bra.

Har ännu inte bestämt va ja ska ha på mig. Men det kanske kommer någon bild sen.

Kommentarer
Postat av: liiah

åh ha så kul gumman! :)

2010-11-06 @ 14:04:08
URL: http://mrsvandeerkamp.blogg.se/
Postat av: Inez

Hoppas det blev en lyckad kväll för dig!

Vore kul med en bild på hur du såg ut : )

2010-11-07 @ 15:12:35
Postat av: Åsa

Tack underbara Naima som kom och gjorde min dag perfekt! :)jättepuss till dig

2010-11-08 @ 12:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0