tillbaks till vardagen


Lördagkvällen blev super kul! Bästatse värdinnan och väldigt trevligt sällskap.
Jag var hemma vid midnatt, och var alldeles lagom trött då. Förhoppningsvis dyker det snart upp lite bilder på Facebook, då jag inte tog några bilder själv.

Nu är vi i alla fall tillbaka i vår underbara vardag, ett litet avbrott är alltid skönt, men inget är bättre än att våra tillsammans med Neo och Conny (när han inte är på jobbet).
Och även fast jag älskar att umgås med kompisarna så är "mamma-rollen" så mycket vikitgare just nu, det är här jag behövs mest.

Nu ska jag avnjuta nygräddade chocolate chip cookies, som jag och Neo bakat, med lite kall mjölk.


Kommentarer
Postat av: liiah

åh härligt att höra att du ser positivt på det .. pratade med BVC idag åxå å de tyckte det var bra att vi väntade tills hon är 6 månader och de avrådde oss inte att åka så det känns åxå skönt! :)

2010-11-08 @ 16:30:39
URL: http://mrsvandeerkamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0