dålig


Har varit skit dålig på att blogga den senaste tiden. Anledningen är att jag varken hinner eller orkar.
Jag har fullt upp hela dagarna med att underhålla Neo, och när han sover finns det massa annat här hemma som måste göras.

Imorn ska jag försöka ta mig iväg och träna. Boxning och yoga står på schemat. Vi får se hur det blir, jag är dels inte helt frisk idag och Neo verkar ha börjat bli mammig de senaste dagarn. Tanken är att Miriam och pappa ska passa honom, jag håller tummarna för att det ska gå vägen.

Ska nu bara leta fram mina träningskläder.


Kommentarer
Postat av: liiah

vill också träna!



ja jag vet gumman, sjuk tanke att inom 3 veckor har jag en bebis i famnen :)

2010-10-14 @ 10:28:10
URL: http://mrsvandeerkamp.blogg.se/
Postat av: Inez

Har längtat efter ett litet inlägg! :P Det var ju ett tag sen!

Roligt att du skrev ett iaf : )

Hälsa familjen så mycket!

Kraam

2010-10-14 @ 11:34:51
Postat av: Anonym

Yoga verkar spännande. =)

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-15 @ 18:18:02
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Åsa

fan naiman! att du med det där busfröet till son orkar träna, men inte jag.... iof är ju min sambo som en hel tonårsarmé! mys att se er igen i tisdags, hälsa min älsklingsgrabb (alltså neo, men du kan ju få hälsa conny också när du ändå är igång)

2010-10-15 @ 19:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0