bananis


Idag är Conny ledig, så vi bara myser här hemma hela familjen.
Vi har precis matat Neo med banangröt för första gången, han älskar det. Slukade allt i ett naffs och högg efter skeden så fort den kom i närheten av munnen.
Underbart att se!

Det blev ingen feber igår, jätte skönt att slippa. Vi traskade iväg och hämtade min jacka jag beställt, den passade.
Idag kom en sms-avi som meddelade att jag har ett paket från H&M att hämta.
2 koftor, en skjorta och leggings, men tyvärr är det bara koftorna som kommer nu de andra kommer om ett par veckor.


Älskar sånna här koftor. Är helt underbara nu är det börjar bli kallare, så de fick bli 2 i olika färg.

Snart blir det hemmagjord pizza till middag. Och imorn ska vi iväg på babysim igen.

Kommentarer
Postat av: Thea

De där koftorna har jag drägglat över ett tag... och hoppades hitta dem i butik. Men de dyker fan inte upp! :( Hur sitter koftorna? Täcker de rumpan osv? Nyfiken som tusan!!!

2010-09-28 @ 17:59:18
URL: http://banankartong.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0