lugn dag


Idag tar vi det lugnt jag och Neo. Vi, eller snarare jag, var helt slut imorse när plutten vaknade vid 08.00. Inte roligt.
Hittills har vi tvättat, glott på tv, ätit lunch, glott på tv och är nyligen hemkomna från en promenad och lite mat shopping.

Har varit så otroligt baksugen, och hittat två saker jag skulle vilja baka; det ena är en "äppel- och kolapaj", och det andra är en "klassisk mississippi mud paj", riktiga kaloribomber båda två, men det ser så gott ut. Det enda är att äppelpajen ska man ha färdig osötad pajdeg till, som jag inte har hittat i någon affär, och den andra ska man ha flytande chokladextrakt till, och det tror jag knappast finns på lilla affären här.
Var kan man hitta dessa saker? Ska kolla Coop när jag kommer dit nästa gång.

Nu väntar vi på att unga mödrar ska börja. Neo ligger här nagen på golvet och sprattlar.

Här är bilden jag letade efter, Neo och hans gudmor Svava på namnfesten.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0