anledningen till.....

...att det inte blev något bloggande igår, är att jag var helt slut.
Jetlagen satt fortfarande i, trött efter några dygn med lite sömn etc.
Neo mår i alla fall bättre. Han har inte kräkts sen i torsdags natt, men äter fortfarande dåligt och är ganska trött.
Han leker och det är fullfart mellan gångerna han sover, men sen blir det gnäll och skrik.
Sedan igår morse har Conny legat totalt däckad. Rör sig enbart mellan soffan, sängen och badrummet.
Så gårdagens gnälliga Neo var mitt ansvar, och Conny hade ju velat att jag tog hand om honom mer.

Tyvärr fanns inte utrymmet, jag räcker helt enkelt inte till. Nu sitter jag och väntar på att det är min tur, jag håller tummarna för att jag ska slippa men kan man ha sådan tur?

Neo sover, Conny sover och jag passar på att sitta ner. Neo tyckte att det var en bra idé att vakna 06.15, så jag har varit uppe några timmar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0