harmoniska mamman

Jag har nog aldrig varit så hormonisk som jag är nu, sedan vi fick Neo.
Livet känns helt fantastiskt. Trots att det är skit jobbigt ibland.

Jag tror att i och med Neo har kärleken bara blivit större, vi ser till att ta vara på kvalitetstiden vi har tillsammans på ett bättre sätt och framförallt har vi mer tålamod för varandra.

Man irreterar sig inte för samma små saker längre, och blir man irreterad så låter man det passera.
Vi har alltså blivit mer vuxna båda två.

Dessutom har jag mycket mer ork. Visst låter det konstigt, jag orkar mer nu än innan.
Det kanske är för att man måste, eller så fylls tanken av kärlek lite mer lite oftare.

Kommentarer
Postat av: Lukasstella

Hi, I just wanted to say that I really like your site!

2011-06-28 @ 08:33:39
URL: http://lukasstella.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0