angående boobsen

Min vän Inez kom ihåg att jag tidigare bloggat om att jag har planer på att fixa mina bröst.
Och undrade nu när jag ska göra det.

Absolut inget datum bestämt än, utan det kommer bli om ett par år.
Jag och Conny vill ha ett barn till. Så efter jag är klar med amning med barn nr 2 (om vi får ett) så ska jag fixa till mig.
Då blir det en förstoring, och ett lyft om det skulle behövas.
Nu när jag slutat amma ser man ju resultatet, kanske inte så hängiga men det är som små skinnpåsar, inte kul.
Gick från en stor B-kupa till en DD-kupa som störst, och det vore ju konstigt om dom såg ut som innan.
Lika små är dom ju, men absolut inte lika fasta.
Har alltid velat göra det, men har velat vänta tills efter jag fått barn. Risken att man behöver göra om det annars är ju rätt stor, om man vill behålla den fasta formen.

Finns säkert många som är emot det, tillexempel mina föräldrar, men jag gör det för min skull.
För att jag vill må bra över hur min kropp ser ut. Conny tycker verkligen inte att jag behöver, men samtidigt är han väldigt förstående och han vet ju hur mycket jag längtar tillbaka till min gammla kropp. Anledningen till att jag tränar så pass mycket.

Vill också tillägga att det absolut inte kommer bli större än DD-kupan jag hade som störst, förmodligen blir det till och med mindre.

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Eliah är 8 månader, blir 9 snart. Din då? :)

2011-01-13 @ 17:44:35
URL: http://snigelbebis.blogg.se/
Postat av: Emmelinda

Go for it! Jag ska fixa till lite allt möjligt jag, starting with magen!

2011-01-13 @ 21:16:30
URL: http://lillafrokensolsken.blogspot.com
Postat av: Inez

Tack för svaret : )

Min kompis opererade brösten för att tag sen. Det blev riktigt jävla snyggt! Jag vet ju att det är att tag kvar innan du ska operera dig, men.. jag hade ändå tänkt tipsa om två SUPERBRA kliniker.

1. Proforma (ligger på söder)

2. Strandkliniken (ligger på Strandvägen)

Proforma har BÄST priser. Även fast det (som sagt) är lång tid kvar så kan du ju ändå kika in på deras hemsidor.

: )

2011-01-14 @ 13:10:54
Postat av: Lilla H

Bra att du väntar tills du inte ska ha flera barn, annars kanske man får göra om det

2011-01-14 @ 14:19:24
URL: http://haleyborg.blogg.se/
Postat av: Sigurdjennie

Great site keep up the good work

2011-08-09 @ 07:30:32
URL: http://sigurdjennie.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0