behöver semester

Känner mig så otroligt tråkig som inte sett till att blogga om lite roligare saker, men jag har varit så otroligt trött de senaste dagarna.

Jag ränner omkring mest hela dagarna känns det som, Neo sover mindre och mindre på dagarna och jag är överambitös och en tidsoptimist. Så det är stress, och att det inte finns så mycket tid att slappna av som gör att jag är helt slut.
Hinna ta hand om och leka med Neo så mycket som möjligt, hinna ta hand om hushållet med städning, matlagning, tvätt etc, hinna vara en rolig och pigg fru, hinna vara en rolig och pigg kompis och hinna ta hand om mig själv och träna.

Låter jävligt bra att vara utarbetad när man är mammaledig.

Nu har vi helg, självklart med en del aktiviteter, men då är vi i alla fall två.
Sen en till vecka fullspäckad med aktiviteter. Det är 1-års kalas, present shopping, fixa klart allt inför Thailand, träna, hinna leka med kompisarna och träffa lite andra vänner som bor lite längre bort.

Sen THAILAND! Jag behöver verkligen det nu. Få komma iväg till värme och sol, vi är inte bara två utan fyra vuxna i två veckor, få lyxa till det med många massager, inte behöva bry mig om alla hushållssysslor. UNDERBART!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0