årets första shopping

Så var partyskor och klänning inhandlade. Även en tröja, ett par shape-up strumpbyxor och koboltblått nagellack.
Jag börjar nu bli redo för en helkväll med mammorna.

Cairo Dress SEK 319, Motel - NELLY.COM

Akemi 300B SEK 199, Nelly  Shoes - NELLY.COM




Min lillasyster Miriam var med mig förra veckan på jakt efter klänning. Hon tyckte att jag var lite fjantig som var så peppad. Så jag ska förklara för dom som inte förstår. Jag har inte varit på krogen sen sommarn 2009! Sen så handlar det inte så mycket om att supa, utan mer om det där att få klä upp sig och göra något med bara tjejerna utan barn. Och jag lovar alla mmmorna är lika peppade, kläderna är köpta och frisyrerna bestämda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0