går dagens misstag

Rätt trött efter en lång dag med bus, en långpromenad och tillredning av middag till hela familjen (Rödthaicurry gryda med räkor och nudlar) så blir det lätt lite små misstag.
Mamma körde hem oss på kvällen och väl hemma när jag skulle låsa upp postfacket ligger inte mina nycklar i jackan, utan ett par andra nycklar.

Jag inser att jag då istället för min jacka tagit Hannes, som är precis likadan bara en storlek större.
Fan vad trött man blir. Neo behövde sova, jag hade inga nycklar och ingen jacka.
Tack och lov var mamma kvar. Jag fick ta hennes jacka (min gammla Fjällräven), hon fick ta Hannes jacka hem och så får hon ta min till på fredag när jag har tid att hämta den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0