helt fel

Jag får skylla på att jag är något bakis.
Satt och kollade igenom bokningen från resebolaget tidigare idag.
Ville se hur lång tid det tar att flyga dit, då vi måste planera hur mycket mat som ska packas ner i handbagaget till Neo.
Det står:

Utresa: Stockholm/Arlanda Tis 01 Feb 11
Tid 15.30

Ankomst: Phuket               Ons 02 Feb 11
Tid 08.15

Jag läser enbart det första och lyckas få det till att resan tar 15 timmar och 30 minuter.
"Va? Tar det så lång tid? Det gjorde det ju inte sist!"
Läser igen, och efter ett tag inser jag att det är avgångstiden. Som jag dessutom vetat om hela tiden.
Snacka om att det kan bli helt fel ibland. Resan tar ju 10.45, det vet jag ju. Har ju flugit dit förut!

Kommentarer
Postat av: Sophie mamma till Nellie

Fin blogg :)

Och Neo är ett sååå fint namn :)

2011-01-15 @ 18:46:16
URL: http://beylejd.blogg.se/
Postat av: Liiah

Vi ska köpa en mclaren sulky tänkte vi, ska ni ha vagn med er?

2011-01-15 @ 19:06:23
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Hoppas ni får en skön resa.

2011-01-17 @ 09:55:30
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0