nu är det officielt

Igår fick Conny nycklarn till vårt, eller ja mest Connys, drop-in solarium. Det är ju Connys, men eftersom jag kommer hjälpa till med det och vi är gifta så är det lite mitt med, enligt mig iaf.

Det är ett solarium med 3 solsängar och ett stå solarium, på ett super läge i Hässelby gård.
Grejen med detta är att det inte är så mycket jobb, man behöver inga anställda och jag får sola gratis, skämt åt sido (fast jag får det).
Det krävs lite städning, att man är tillgänglig på telefon och att man tar hand om pengarna.

Håll tummarna för att det går bra nu!

Solariumet

 


Kommentarer
Postat av: Inez

Jag håller tummarna:) Synd att det inte låg på Gärdet. Då hade jag nämligen var stammis där haha ;)

2011-01-03 @ 14:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0