planer

Som jag sa igår har vi spånat på lite framtidsplaner. Neo börjar bli så stor nu, och tanken var ju att jag skulle vara ledig på heltid tills han börjar på dagis.
Nu är det så att Conny gärna skulle vara hemma med honom mer, vilket är förståligt, men inte så lätt då Conny är konsult. Och för mig skulle det vara ganska skönt att få lite "egentid", jag har ju vart hemma i 10 månader nu.
Så vi har nu pratat om att jag ska försöka hitta ett deltids jobb, som innebär att jag skulle jobba fram till lunch, då Conny ändå är hemma.
Då pratar vi om ett jobb som ekonomiassistent, och det är ju så att jag inte måste ta ett jobb om jag inte hittar det som känns helt rätt.

Det skulle ge Conny och Neo tid tillsammans, mig lite andrum och jag skulle spara mammadagar tills senare.
Kanske en bra lösning för alla?

Fast samtidigt känns det lite tungt att inte få va med min son hela dagarna. Men jag tror jag skulle må bra av att få komma ut lite.

Kommentarer
Postat av: ♥ Anna Olsson - Bloggdesign, foto m.m

Todeloo!

Känner du att du vill fräscha upp din bloggdesign? Hör av dig så hjälper jag dig gärna, maila eller lägga till mig på msn -> [email protected]



Jag har färdiga designer tillsalu -> http://akolan90.blogg.se/2010/august/hur-gor-jag-for-att-bestalla-en-bloggdesign.html#comment



(designar även på beställning)

Hör av dig och ha en bra dag, kram! ♥

2011-01-06 @ 12:06:44
URL: http://akolan90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0