vår längtan

.....eller ja vårlängtan. Älskar att strosa omkring och spana på vår kläder. Tänka ut vårens outfits och spara i huvudet.
Har självklart hittat massa saker jag vill ha, och jag måste sga att jag ÄLSKAR det klassiska marina modet.
Igår hittade jag första saken som står på önskelistan till min födelsedag, en super fin vårkappa i marinblått från Mango.
Den kommer passa både till jeans och chinos, och självklart även kjol och klänning. Och till ballerina, gympaskor och klackar.

Vill ha vår NU!

Kommentarer
Postat av: Åsa

haha ja trodde ni längtade efter något när ja såg överskriften särskrivarN ;)

puss på dig!

2011-01-29 @ 22:38:09
Postat av: Emilia

Jag längtar också! Satt just och var deppig för att jag har ett helt halvår till hemma i mammabubblan som väntar (missförstå mig rätt, älskar freija och att vara mamma men det är lååång tid att vara hemma...) och så kom jag på att våren snart är hääär! Då kändes det lite bättre :) puss på er, ses när ni kommer hem!

2011-01-30 @ 22:46:42
URL: http://prettylittleditty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0