äntligen lördag

Lördagar är en självklar favorit dag för mig. Början på helgen (varannan vecka), Neo får leka gärnet med sin pappa och jag får mysa med min man. Idag är det dessutom fantastiskt väder ute och mina föräldrar kommer hem från NYC.
Förhoppningsvis med väskorna fulla av grejer från Raffe L och Converse till framför allt Neo, men något till mig.
Neo ligger just nu och tar en lur, Conny är och fixar på solariet och jag sitter här och bara tar det lugnt.

Idag är planen att åka och kolla på ny bilbarnstol till Neo. Dags att stoppa undan babyskyddet och byta till nästa storlek.
Nästa stol är ju upp till 4 år, så det är inte bara att köpa vilken som helst. Den ska ju skydda vår skatt dessutom.

Hoppas ni får en fantastisk lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0