förlossningsberättelser

Jag satt precis och läste Jasmins förlossningsberättelse. Känns väldigt skönt att jag faktiskt redan genomgått en själv innan jag läste denna. Hon har fått genomgå så otroligt mycket smärta,och det är verkligen ingen drömförlossning hon fick heller. Otroligt stark tjej!
Hennes förlossning var raka motsatsen till min, och jag kan inte ens föreställa mig hur hon känner.

I vilket fall kom jag på en sak jag faktiskt inte skrev med i min förlossningsberättelse, så nu var jag tvungen att gåin och uppdatera den lite.

Update
Efter en förlossning vill dom ju att man ska gå på toa innan man skickas upp till BB, i vårt fall patient hotellet.
Man är ju rätt svag, trots en mycket snabb förlossning. Jag reser mig upp,och nästa sekund ligger jag på golvet med 5 syrror runt mig. Jag lyckades svimma, och när jag föll slog jag huvudet i en vagn.Elleren sån där med massa utragbara lådor som dom har verktyg och grejer i.
Conny var upptagen med att Neo skrek, och såg inte förän jag redan låg på golvet.
Helt likblek och svag hjälper dom mig upp igen. Nu hände det "knäppaste" under förlossningen.
Mitt i allt med att få upp mig och jag ska lägga mig, lyckas jag få kramp i vaden. Kan det komma mer lägligt?!
Efter mycket saft och vila behöver dom flytta oss från förlossningsrummet. Jag får gå på toa på en såndär pottstol så jag slipper gå. Sen skickar dom oss till uppvaket för övervakning.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va fint skrivet Naima! Tack så mycket!!! Har varit dålig på att svara på dina kommentarrer, men dom har betytt jätte mycket för mig! Så tack för allt du sagt och skriver, jag uppskattar det!!!



Och jag håller med, ingen drömförlossning blev det för min del... Men en dröm pojke fick jag iallafall :)



kram!!!

2011-03-13 @ 11:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0