mindre solig fredag

Denna fredag är betydligt gråare än förra, men verkligen inte tråkigare. Conny har dragit till jobbet, Neo sussar och jag sitter här. Ny duschad, ny fönad och precis ätit lite frukost. Kvällens planer är fortfarande lite hemliga, men jag kan i alla fall säga att det innebär att jag ska få klä upp mig, och njuta av trevligt sällskap som också än så länge är hemligt. Berättar mer ikväll eller imorn. När Neo vaknat och ätit lunch ska vi ta oss iväg och fixa lite nagellack och kanske några roliga accessoarer.

Kommentarer
Postat av: Anna-sista helgen som gravid

Vad rar du är!Grattis i förskott får jag säga. Själv fyller jag den 20 mars men det blir att fira i april. Kram

2011-03-18 @ 15:24:51
URL: http://frokenstockholmare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0