neo, nej!

Neo är ju så pass gammal att han ska förstå att han gör fel när jag säger nej, vilket han gör.
Han slutar med det han gör tittar på mig, och sen fortsätter han. En riktig busunge, men han vill väl såvad som händer när han fortsätter. Det slutar alltid med gråt.

Idag tog han roffade han åt sig sin några månader äldre kompis leksak. Jag sa till honom när dom satt och hade drag kamp,då hon hade den först. Han tittade på mig och tog den sen så fort jag vänt mig bort.
Hon började gråta, Neo satt och tittade helt chockat på henne och började gråta han med.

Senare var han på sopptunnan med massa bajsblöjor. Jag säger till, han sluta, tittar på mig och sedan fortsätter han.
När jag lyfter bort honom börjar han grina.

Samma sak är det när han stoppar sånt han inte får äta i munnen. Eftersom han stoppar in det trots att han vet att han inte får och jag säger nej, så plockar jag ut det och han börjar gråta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0