tack

Nu är helgen över, och det är direkt tillbaka till vardagen.
Var i Barkarby i lördags och spanade på bilbarnstol. Vi köpte ingen, men jag tror vi har bestämt oss för en Maxi Cosi Mobi.
Däremot hittade vi ett par super fina gympaskor till Neo, svarta skinn skor från Nike.
Sen blev det hemma mys på kvällen. Och en skit jobbig unge som vägrade att somna (vårt fel för vi rubbade på hans sovtider).

I söndags gick vi upp och lunchade i Vällingby. Sen var det säsongens sista hockey match, så mamma, pappa och lillasyster kom och hämtade mig och Neo för att se pappa spela.
Efter första perioden åkte vi hem för att äta middag hos mina föräldrar.
Jätte mysigt, och super god mat, ungsbakad lax med ungsbakade rotfrukter och tzatziki.
Jag fick höra om resan och blir så avundsjuk. Jag vill åka tillbaka till NYC.
Och vi fick lite presenter.


Lite kläder från Ralph Laurent och ett pår Converse till Neo, trosor från Victoria´s Secret och kläder från Love 21 till mig.
Tack!

Sen kom Conny och plockade upp oss efter matchen. Självklart skadade han sig, så nu har jag två barn att ta hand om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0