tulpaner

Idag har det verkligen varit underbart väder, lite kallt kanske ,men solen skiner ju. Vi har gått på stan och spanat i affärer, ätit en god lunch och bara myst med några vänner.

Spanade in de nya färgerna till Buggan på NK. Dom var lika tjusiga in real life, som på bild.

När vi ändå va inne på stan passade vi på att köpa tulpaner på Hötorget, kan det bli mer vår?!

Tulpaner från Hötorget

Imorn ska vi på 1-årskalas igen, och leka och äta massa gottis.

Har förövrigt glömt att säga att jag fick kappan jag ville ha från Mango av mamma och pappa i födelsedagspresent.
Jag fick även ett par superfina chinos från Lexington av dom, och ett par Reebook Easy tone av mina underbara syskon. Tack Hannes och Mirre! (och mamma och pappa såklart)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0