8 saker om mig själv...

Har fått en utmaning av Linnéa. Here we go!

1. Jag rädd för att jag har helt fel bild av mig själv. Till exempel ser anorektier sig själva som tjocka.
Jag är rädd att jag tror att jag är smalare än vad jag egentligen är.

2. Jag har alltid tyckt att det är oerhört pinsamt att komma försent. När jag gick på gymnasiet och hade lång resväg såg jag alltid till att ta det tåget som gick innan det jag behövde. Jag har till och med struntat i att gå på lektioner heller en att komma försent.

3. Jag tycker att det är jobbigt att ringa viktiga samtal till till exempel försäkringskassan, skatteverket etc, för att jag tror inte att dom kommer ta mig på allvar.

4. Jag tycker inte om att bli dömd, men samtidigt är jag väldigt snabb med att dömma andra innan jag känner dom helt. Inte mins andra "unga mammor".

5. När jag var yngre var jag en rikig "pojkflicka". Jag ägde inte ett enda plagg i rosa, lila eller någon annan tjejigare färg. Spelade fotboll och hade alltid skrubbsår på knäna, och umgicks mest med killar.

6. När jag blir nervös babblar jag järnet. Inte kanske om speciellt viktiga saker, men om saker jag känner till som gör mig trygg.

7. Jag sjunger hellre än bra, och Conny brukar sätta på sporten på radio i bilen så han slipper höra mig.

8. Jag AVSKYR paddor och grodor. Jag skulle mycket hellre ha att göra med en orm eller en spindel.
När jag var yngre har jag till och med drömt mardrömmar om paddor som anfaller mig.



Jag skickar vidare denna utmaning till;
Jasmin
Emilia
Åsa
Tova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0