går inte riktigt ihop

Jag kanske är väldigt fördomsfull, men ibland är det svårt att låta bli.
På banken idag var det en kvinna som väckte ganska mycket uppmärksamhet.
Hon skyndade sig till kassan, innan kassörskan hade hunnit trycka fram hennes nummer. Dessutom knällde hon överatt det tog alldeles för lång tid innan hon tryckte fram nummret.
Två hundra skulle hon ta ut ifån sparkontot. Inget jag hade lagt så stor vikt vid egentligen, men nu var detta en a-lagare, så jag tyckte mest att det var tragiskt.

Sen kommer vi till det jag inte får att gå ihop. Kvinnan var i ca 50 års åldern, hon gick med rullator och kilcklack på nästan 10 centimeter.
Har man problem och behöver en rullator så är väl höga klackar kanske inte dom skorna man ska ha?

Kommentarer
Postat av: Nellie

Jag råkade snubbla in på din sida av en ren slump och jag har läst några av dina blogginlägg - det märks att du gillar att blogga :D

2011-07-12 @ 14:37:01
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0