Utslagna

Jag vet inte om det är de mörkare tiderna som gör det, men nu under eftermiddagen var jag och Neo helt utslagna.

Neo har varit hemma under dagen, då han är snorig och jag ändå är hemma.
Han sov middag som vanligt efter lunch, kanske inte lika länge som han brukar dock. Då somnade han nästan sittandes på golvet.

Efter en promenad, en tur i centrum, fika och 18-månaderskontroll på BVC (som jag ska berätta mer om sen) somnade han i vagnen.
Efter en timme försökte jag väcka honom genom att ta upp honom. Istället somnar han om med huvudet i mitt knä och jag somnade jag med.
En timme senare vaknar jag upp och får väcka honom igen.
Nu är de egentligen läggdags, men jag får nog vänta en timme till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0