24 år

Idag är de 24 år sedan jag kom till världen.
Jag tycker fortfarande att de är roligt att fylla år. Så med en påse full med fika, första paketet från Älsklingen i väskan är jag glatt på väg till jobbet.
Paketet fick jag anvisning om att de skulle öppnas om några timmar på jobbet, spännande!

Är de konstigt att inte känna sig vuxen?
Jag är 24 år, och snart tvåbarnsmamma..men räknar mig knappt som vuxen. Ungdom är jag ju inte heller.
När blir man vuxen?

Fast varför dela in allt i fack?! Jag är nöjd med min ålder, nöjd med de jag åstadkommit under mina 24 levnadsår.

Nu ska jag ha en fin, solig födelsedag


Kommentarer
Postat av: Sandra

Grattis vännen!

Man blir aldrig för stor att fylla år;) kram!

2012-03-22 @ 12:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0