Födelsedagen

Jag hade en väldigt trevlig födelsedag i torsdags.
Fika med kollegorna på jobbet, mys hemma med mina fina killar sen på kvällen.
Som jag misstänkte låg de en fin liten ask med choklad i paketet jag fick med mig till jobbet.
När jag sedan kom hem från jobbet stod Älsklingen och gjorde kyckling quesadillas till middag, en favorit.
Min man vet verkligen vad jag behöver!
Ett paket med tillhörande kort fick jag, biljetter till "Treater" nu på fredag med middag på valfri restaurang, en handväska (som jag får välja) och en av Nigella Lawsons kokböcker, älskar den typ av mat hon lagar.
"Treater" är den föreställning som går nu med Johan Rheborg, Johan Ulveson, Vanna Rosenberg mfl.

Firandet fortsatte sedan på fredagskvällen med resterande familj. Mamma bjöd på god mat i form av älgfärsbullar med svampsås och potatismos.
Precis som jag önskat mig fick jag ett presentkort på H&M av lillebror, välbehövligt då magen inte direkt blir mindre, av mormor fick jag jätte fina handdukar i lin, och av mami och papi fick jag en weekend till London nu i april.
Jag och mamma ska åka och ha en tjej-weekend med musikal, god mat, shopping och vila.
Kan vara skönt att få ett litet break innan bebis kommer, men trots de kommer jag ju sakna mina älsklingar här hemma.

Så nu har jag ytterligare en fin födelsedag att lägga på minne, tillsammans med de tidigare 23 stycken fast jag inte minns de första.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0