Världens hungrigaste

Rubriken är kanske något överdriven, men så känns de.
Jag sitter på tuben på väg hem från jobbet, och de känns som jag inte ätit på ett dygn.
Samma sak varje dag.

De känns som jag inte gör annat än att äter. En vardag ser ut ungefär så här i matväg.

06.30 frukost nr 1, oftast fil och flingor
08.30 frukost nr 2, två mackor och te.
10.30 frukt
11.30 lunch, lunchlåda eller restaurang
14.00 mellanmål, två knäckemackor
16.00 frukt
18.00 middag
21.00 kvällsmat, fil och smörgåsar

Där mellan slinker de ner en och en annan kaka, men jag hinner alltid bli jätte hungrig mellan målen.

Hur ska jag göra? De kan bli väldigt dyrt att va gravid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0