Det nya livet

Så var vi här igen, hemligheten som inte alla bör veta just nu att vi ska få barn igen.
Den nio månader långa resan, som inte längre är nio månader utan 207 dagar som de är beräknat just nu.

Den 24 november 2011 fick vi reda på att vår lilla prins ska bli storebror och vi ska bli föräldrar igen.

Många känslor och tankar har farit genom huvudet sedan dess.
Framförallt en enorm lycka, men även dåligt samvete och oro.
Hur ska detta gå? Hur ska Neo ta de? Hur ska jag kunna älska detta barn lika mycket som Neo? Hur blir de med jobb? Boende?
De dåliga samvetet över att jag inte orkar leka med Neo som innan, att jag legat däckad på soffan på grund av trötthet och illamående.
Jag vet att allt kommer lösa sig, men de är svårt att låta bli att oroa sig.

Jag älskar dig redan Lillhjärtat, även fast jag inte vet vem du är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0