Senior

Just nu så är jag så jäkla stolt över mig själv.
Man kanske inte får säga så enligt Jantelagen, men de struntar jag i.

Idag blev mitt anställningsavtal påskrivet, från och med 1 mars så är jag inte längre konsult.
Utan har en "fast" anställning (de finns ju inget som heter så längre men tillsvidare) på de företaget jag nu jobbat nästan tre månader hos.

En prestation i sig att efter två månader få det erbjudandet.
Prestation nummer två, jag har en Senior befattning, alltså inte ekonomiassistent utan "bättre" än så. Vilket innebär högre lön och en bättre merit.
Aldrig i livet trodde jag att jag som 23 åring skulle ha det. Dessutom utan universitetsexamen, med bara en ett årig diplom utbildning till ekonomiassistent i ryggen och ingen arbetslivserfarenhet egentligen inom detta.
Det är ju inte på vilket företag som helst utan ett internationellt elektronikföretag som hade en nettoförsäljning på över 10 miljarder förra året i Sverige.

Yes, jag är stolt över mig själv, det är inte ofta jag säger de men nu gör jag de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0