Jobb och gravid

Idag går jag in i vecka 24, jag har alltså gått 23 hela veckor och det är bara 17 veckor kvar.
Min plan är att jobba heltid till och med vecka 36.
Hur svårt ska de vara att klara av?!
Jag har ju ett kontorsjobb, är ung och vi går dessutom mot ljusare tider.

Min barnmorska säger att det är ett bra mål, men att jag inte ska sätta någon stolthet i det om jag inte orkar.
Redan nu känner jag att hjärnan är helt mosig framåt eftermiddagen, energin är totalt bortblåst.
Inget jag självklart inte står ut med.
Men har jag satt ett för högt mål?
Kommer jag verkligen orka jobba heltid i tre månader till?

Det återstår att se. Jag vill inte behöva bli sjukskriven, slippa gå hemma och bli rastlös.
Jag vill vara en av de där super fräscha , energifulla mammorna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0