9 januari 2012

Måndagskoma, finns de något som heter så?

Idag så har jag varit så seg, ville inte alls gå upp när klockan ringde i morse.
Jag brukar alltid säga att jag inte är anträffbar förrän vid 10-tiden.
De värsta jag vet är att träffa kollegor eller andra man känner på väg till jobbet, jag är nämligen uppe men inte vaken.

Idag märkte jag dessutom att jeansen jag köpte för nån månad sedan skär in i höfterna.
Jepp, jag har blivit bredare över bäckenet redan(?!). De har känts i fogarna när jag varit på språng mer än vanligt.

Jag hade tänkt att få ihop ett inlägg om hur denna graviditet har varit hittills, men ikväll orkar jag inte.
Neo har blivit jätte svår att natta på kvällen, och har nu precis somnat efter 1,5 timmes kämpande.
Så nu blir de kvällsmacka och en film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0