Vem och varför?

Vem är jag? Ja, de kan ju va bra med en liten kort presentation.
Jag tänkte leta upp någon rolig information om de året jag är född, och vad hittar man Sverigedemokraterna bildas och Tommy Nilsson ligger etta på Svensktoppen i 35 veckor, spännande information men året var i alla fall 1988.
Sen var de en massa år det inte hände så mycket på, man börjar skolan, konfirmerar sig etc.
2005 träffade jag min Älskling, och saker föll på plats allt var så självklart helt plötsligt.
2008 friade han till mig på en strand i Grekland, samma dag vi varit ett par i tre år. I december samma år blev jag hans fru och han min man.
Augusti 2009 så får vi vårt första underbara resultat, vi ska bli föräldrar!
7 april 2010 05.33 föds Neo i raket fart här hemma i vårt badrum. Vår fina prins som från att han föddes haft bråttom.
Livet som mamma är underbart, tufft och totalt oglamouröst, men de bästa jag gjort.
Jag jobbar sedan i oktober 2011 på ett stort internationellt elektronikföretag som ekonomiassistent. Mitt drömjobb.
Så här är vi nu..


Varför bloggar jag? Är de för att bli rik och känd? Knappast, de verkar mest jobbigt.
Jag ser bloggen som en form av dagbok, och ett sätt att dela med mig av mitt liv till dom som är intresserade.
Det finns redan massa bloggar i denna kategori, varför läs just denna?
Denna blogg handlar om livet som blivande tvåbarnsmamma, som relativt ung mamma i en storstad och inte bara massa rosa fluff. Utan detta är det riktiga livet, med foglossningar, bajsblöjor, graviditetshormoner, sömnbrist och en massa kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0