För magen

Jag har nästan sedan inskrivningen på mödravårdcentralen ätit Niferex, ett järntillskott, då mina inre järndepåer var väldigt låga.
Dessa tabletter kommer jag äta graviditeten ut och kanske fortsätta med ett tag under amningen.
Magen blir verkligen katastrof av dessa tabletter, som om man inte väldigt lätt blir hård i magen av att vara gravid (ursäkta infon), så blir det ännu värre av dessa.
Det gäller alltså att försöka balansera upp detta med rätt kost.
Nyponsoppa, torkad frukt, fibrer och mycket vatten.

Nu har jag hittat något som passar mig perfekt till frukost när det är stressigt, Axa Great Apple Cinnamon.
En havregrynsgröt med linfrön, solroskärnor, äppelbitar och kanel.
Super god och man behöver bara blanda den med hett vatten och låta den stå 1 minut.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hej! Den appen med "veckans frukt" heter Babydax.. är genom SalusAnsvar :) Den är faktiskt rolig.. jag kollar alltid in i "veckans frukt" lite extra när jag är i matbutiken för att få en uppfattning om hur stor lille bebisen är :)

2012-04-04 @ 10:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0