hel dag



Igår gjorde Åsa en snabb visit i Stockholm. Så för min och Neos del blev det en heldag på stan.
Vi började med att möta upp Åsa och två andra kompisar till henne.
Traskade iväg till Wayne´s coffee på Sveavägen.
Där stötte vi på Tova och Elliot, och jag måste säga att han är helt underbart söt! Dom var där på mammaträff.
Min bror Hannes var inne på stan med "kusin" Victor, så dom kom förbi eftersom V bara träffst Neo i magen.

Grabbarn kom på den underbara idén att ta med Neo och V's son Danilo på fotboll (båda är hammarbyare) Detta är något vi mödrar inte kommer tillåta.

Sen blev de lite shopping på HM, inget för mig men tjejerna från Örebro var sugna.

Mycket skitsnack och gull med Neo blev det.

Dagen slutade i alla fall på Zanzibar med middag och ett glas rosé. Något jag saknat.

Nu ska jag sätta mig med min lunch, färsk fettucini med onfisk och Portello. Neo sover i sin vagn efter en promenad i regnet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0