årets sista

Detta blir år 2010 sista blogginlägg, nästa gång jag loggar in här är det 2011.
Året som gått har varit händelserikt och gått i kärleken, blöjbytten och trötthetens tecken.
Hela året har gått så snabbt, och det mesta flyter bara ihop, men vissa saker har detta år präglats av.

Årets häftigaste. För ett år sedan låg vår lilla prins i min mage. Vi visste inte vem han var, hur han såg ut eller att det var en kille ens. Allt vi gjorde var att längtade efter att få vår bebis.
Sen kom han vår lilla kille, precis som vi misstänkt var det en liten Neo. Och han hade otroligt bråttom.
Tänk att vi klarade det helt själva, jag och Conny, utan smärtlindring eller barnmorskor på plats.
Att jag själv tog emot vårt barn när han flög ut. Vi kommer aldrig glömma detta badrum, där vår Neo föddes.

Årets datum. Är ganska självklart 7 april, Neos födelsedag.

Chockade och lyckliga föräldrar hemma i hallen.



Årets tillstånd. Från att vara gravid, till att bli småbarns förälder. Har nog aldrig varit så trött som jag har varit det senaste året. Men helt klart är det värt det. TRÖTT

Årets nykomling. Neo har 2010 gått från att ligga i magen, till att vara en alldeles skrynklig bebis som bara sov, till att vara en nyfiken kille som säger maaammaaa och baaabbaaa, ålar och är en helt egen liten person.

 



Årets känsla. Conny och jag har genomgått en fantastisk resa tillsammans, en resa som bara föräldrar förstår.
Jag trodde inte att jag kunde bli kärare än vad jag redan var, men tydligen gick det. KÄRLEK


Sicilien 2009, resan då Neo blev till

Årets skönaste beslut. År 2010 sa jag upp mig från jobbet, och har svurit på att aldrig börja jobba i restaurangbranchen igen. Detta är något jag defenitivt kommer hålla, med min ekonomi assistent utbildning i ryggen går jag in i det nya året med att börja en ny karriär.

Årets stora tack. 2010 är året då nyfunna undebara vänner droppat in i livet, vänner som förhoppningsvis också blir gamla vänner. Och även året då alla gamla fantastiska vänner ställt upp och fixat för oss. Åkt långvägars och varit väldigt förstående med att man nu är småbarnsförälder. TACK ALLA GAMLA VÄNNER FÖR ATT NI FÖRSTÅR!

Nu blickar vi framåt, mot nya äventyr med Neo, ännu mer kärlek, nytt jobb och ett helt nytt 2011. Som förhoppningsvis blir lika fantastiskt som 2010, året vi aldrig kommer glömma.

GOTT NYTT PÅ ER ALLA DÄR UTE!

Kommentarer
Postat av: lillasyster

MEN NAIMA EUUUUUUUUUUUUUUW !

2011-01-01 @ 15:01:23
Postat av: Svava

PUSS PUSS PÅ DIG!!!

2011-01-03 @ 09:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0