inte idag heller

Skulle nu, om det hade varit som jag planerat, befunnit mig på gymmet. Vilket jag uppenbarligen inte gör.
Jag har precis gett Neo frukost, Conny ligger fortfarande och sover så tyvärr.
Känns så surt när jag väl bestämt mig för att komma igång, men det är alltid annat som kommer ivägen.

Conny har tusen grejer att fixa med innan han börjar jobba, lite affärer och lite nöje. Han ska nämligen börja spela lite division 4 hockey igen, så det är grejer som ska inhandlas och dessutom behöver han lite is tid innan han kör igång.
Så jag får vänta till på söndag.

Kommentarer
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Ja, jag har hela tiden varit inställd på att få runt BF-datumet någon gång, men nu när hon kom igång tre veckor tidigare fick jag panik och tänkte att "varför känner inte jag något".. Haha. Men nu har sambon lugnat mig och jag är lugn igen - hon kommer när hon kommer :)



Trist att du inte kom iväg till gymmet. Speciellt när du är så taggad på att komma igång!!

2010-12-17 @ 10:01:36
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: lillasyster

naima du kommer förbli superfet :D hahah, nej men skärp dig åk t norrviken ist och ät onyttigheter :D

2010-12-17 @ 10:48:39
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har nu kört igång julklappstävlingar

& det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-12-17 @ 15:21:44
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0