lång dag

Idag har vi haft en heldag. Först börjar det med att jag ska försöka duscha, få ordning på håret och är SÅ trött på innehållet i min garderob. Vill ha nytt!

Sen drog jag och Neo iväg förr att möta upp våra polare. Vi käkade lunch och fikade hemma hos Frida och Märta, super mysigt och skönt att barnen får leka av sig lite.
Tills alla barn vart helt slut, då traskade jag och Neo vidare och plockade upp Erica och Melker, som legat hemma och kurerat sig i ett par dagar nu, för att gå upp till Vällingby centrum.
Jag hade lite ärenden, och dom behövde komma ut lite. Dessutom skulle vi träffa Åsa och Julian där.

Jag fick i alla fall ett ljusfat till min adventsljusstake, lite skor och raggsockor till Neo och dessutom hann jag spana in lite grejer jag skulle vilja ha i min garderob.

Vi va hemma strax efter 19. Jag var helt slut och Neo, som sovit massa, var inte alls lika trött. Nu har jag precis fått honom i säng efter en del om och men. Jag tänkte börja med middag, men fan vad ja inte vill!

Imorn blir det förhoppningsvis en date med Emilia och Freija.

Såhär blev det

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0